beyza

beyza
@beyzaa___
mürekkebim bitti.
İnsan aynı şekilde ağlar, farklı şekillerde güler.
Sayfa 38 - kırmızıkedi·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Âh.. Şükrü Erbaş
İnsan seni sevmeden çocuğunu sevemez ki...
Sayfa 30 - kırmızıkedi·Kitabı okudu
Şiir
Eşik, onda sanki diyalektiğin karşılığı. Geçmekle kalmak arasında, olmakla olmamak arasında, şiir ile hikaye arasında, benle sen arasında ve gözlerle kirpikler arasında: “insan yüreğinin eşiğidir, dersin.”
Sayfa 28 - kırmızıkedi·Kitabı okudu
Edebiyat
Şimdi hepimiz, elimizde bir ölü dünya, koşa koşa bütün iyilikleri unutmaya çalışıyoruz.
Sayfa 28 - kırmızıkedi·Kitabı okudu
Şiir
Unutmayalım diye yazarız çünkü şiiri. Hatırlatmak bile sonra gelir. Şiir bizim anı, acı, keder, vicdan belleğimizdir.
Sayfa 23 - kırmızıkedi·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam