beyza

@beyzaaa00·
·
sabitlendi
"Hani sana bir keresinde 'Yarımsın,' demiştim ya... Nil. Sen benim yarımsın."
Sayfa 314·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·154 syf.·
2026 3. kitabı
William Shakespeare
8.1/10 · 29,6bin okunma
Aşamayacağın hiçbi yol olamaz Bunu da unutma bi kenara yaz O ne dedi bu ne dedi diyene kadar Kaderini yaşa ya da yenisini yaz
“Büyükbabamın öpücükleri. Onun tatlı öpücükleri. Ondan gelen tüm öpücüklerin anıları. Bana en sevdiğim bana en sevdiğin anılarının bunlar olduğunu söylemiştin.
Sayfa 21·Kitabı okudu