Aslında gelenle giden vardır sadece yolda desem daha doğru belki. Giden hep hüzünlüdür hep bir parçasını ardında bırakır, eksik ve noksandır yani. Ama gelen de her zaman mutlu değildir ki. Bazı gelişler kavuşmak için değildir. Bazı gelişler ayrılık içindir.