“Hayır,depresyondan kurtuluş yoktu,onunla birlikte yaşamak vardı,her an,her dakika,her saat onunla mücadele etmek vardı.Peki beni ne iyileştirdi o zaman? Elbette unutmak.Zihninin o tatlı sise teslim olmasını küçümseme.Hakikat insanı yorar.Bende de öyle oldu işte,aklımı ele geçiren o beyaz karanlık işe yaradı,tümüyle değil ama.”