Beyza

Aklı silmeli diyorum insan ilişkilerinden. Yanılıyor muyum? Olsun. Yanıldığımı biliyorum ya...
Sayfa 80·Kitabı okudu
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sözü yasaklamalı Ömür Hanım yasaklamalı... Kimsenin kimseyi anlamadığı bir dünyada söz boşluğu dövmekten başka ne işe yarıyor ki?
Sayfa 83·Kitabı okudu
1K
Kendilerinin olan tek bir sözcük yok dillerinde, öyle çok konuşuyorlar ki...
Sayfa 83·Kitabı okudu
1000k
Kim kimin derinliğini görebilir, hem hangi gözle?
Sayfa 80·Kitabı okudu
1000k
Susmak yalnızlığın anadilidir Ömür Hanım, şiiridir, beni konuşmaya zorlama ne olur. Sözün sularını tükettim ben, kaynağını kuruttum.
Sayfa 82·Kitabı okudu
1000k