Şimdi anlıyorum ki insana her ne kadar hayatta kalmalarının sebebi kendi çabalarıymış gibi gözükse de hakikatte onları yaşatan sadece sevgidir. Kim yüreğinde sevgi taşırsa o sevgi Yaratan'dandır ve Yaratan o kişinin yüreğindedir, çünkü varlığın sebebi sevgidir.