İstediğiniz kadar gülebilirsiniz, bütün alaylarınıza katlanırım , ama karnım açken "tokum" diyemem; uzlaşmayla avunmayacağımı , sırf tabiat kanunlarına göre oluştuğu ve gerçekten var olduğu için de kısır döngüyle yetinemeyeceğimi biliyorum.
Istırabın vodvillerde yeri olmadığını biliyorum. Billur saraya ise büsbütün yakışıksız düşer. Istırap, şüphe ve inkar demektir; içimizde şüphe uyandıran bir billur saray tasavvur edilebilir mi?
Kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca,insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram diye düşündüm