Öncelikle kitap aktı gitti, gayet akıcıydı. Konusu oldukça merak uyandırıyor. Fakat açık konuşmak gerekirse klişe mafya kitaplarının kadın versiyonu. Vahşi mafya kitaplarına gösterilen tepkinin buna da hayli hayli gösterilmesi gerek olduğunu düşünüyorum. Fakat ben beğendim. Onun dışında ikinci kitabı alır mıyım, zannetmiyorum. #ateşpare