" Siz insanlar , " ... " bir konuda sürekli bu aptalca , bu iyi , bu kötü diye bahsetmek zorunda mısınız? Hem ne demek bütün bunlar? Davranışların kendi iç koşullarını araştırıyor musunuz hiç? Bunun niye olduğunun , niçin böyle olmak zorunda olduğunun nedenlerini bulmaya çalışıyor musunuz? Bunları yaparsanız , yargıda bulunurken böyle kestirmeye kaçmazsınız. "
" Şiddetli bir tutku yüzünden ruhlarının derinliklerinde acılar içinde kıvranırlarken , kuruntular yüzünden darmadağın olmuşlarken , onları bir damlacık rahatlatacak bir şey gelir mi elinden ? "