beyza

beyza
@beyzapcin
Always.
Sosyoloji
İstanbul, 2002
128 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Çünkü öğretmen bey hep dünyada olması gerekeni söylüyordu ve hiçbir zaman gerçekte nasıl olduğunu değil.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neden ağlıyorsun? Her şey öyle karanlık olduğu için, diye cevap verdi. Karanlık olan ne? Sonra bana sordu, yitik bir ruh olsa da onu yine de sever miymişim?
Edebiyat
Aşk nasıl bir duyguymuş böyle! Galiba uçmak gibi bir şey. Ama bence uçmak daha güzeldir. Bilmiyorum, şimdi yanımda yatıyor olmasını isterdim. Keşke burda olsaydı, o kadar yalnızım ki. İsterse dilini ağzıma sokabilir
Sınavın asko çek çileni
Tanrı nasıl bütün sokaklardan geçer de çocukları görüp onlara yardım etmez?
Dünyadaki en korkunç şey Tanrıdır.