Neden ağlıyorsun? Her şey öyle karanlık olduğu için, diye cevap verdi. Karanlık olan ne? Sonra bana sordu, yitik bir ruh olsa da onu yine de sever miymişim?
Aşk nasıl bir duyguymuş böyle! Galiba uçmak gibi bir şey. Ama bence uçmak daha güzeldir. Bilmiyorum, şimdi yanımda yatıyor olmasını isterdim. Keşke burda olsaydı, o kadar yalnızım ki. İsterse dilini ağzıma sokabilir