Bir seferinde bir aslanı tam atağa kalktığı anda iki gözünün ortasından vuran bir avcının videosunu izlemiştim. O avcı da şimdi benim hissettiğim gibi mi hissetmişti acaba; nefesi kesilmiş,muzaffer,kıl payıyla güvenli tarafta? O da kurbanına bakmış ve heba olan bütün bu güce,potansiyele hayret etmiş miydi?