beyza

beyza
@beyzs_
Gidenlerin arkasından bakıyorsak hep, gidenlerden olamayacak miyiz hiç?
"Kız alışmıştı. Dünya üzerinde, öleceğini bildiği halde hayatta kalan bütün insanlar gibi..."
Sayfa 41·Kitabı okudu
Reklam
"Kendimden nefret etmem gerekirdi. Hemen bu odada kesik bileklerimi, tekrar kesmem gerekirdi. Dikiş izlerini takip etmem yeterdi."
Sayfa 430·Kitabı okudu
"Dünya'nın en eski hayal kırıklığı da aşktı."
"Nedensiz ve sebepsiz sevdim seni. Çünkü bir sebebi olsa, aşk olmazdı bunun adı." Oğuz Atay