"Biliyorum ve insanlardan nefret etmekte çok haklısın. Seni suçlamıyorum ama..."
"Benimle ilgili kimsenin anlamadığı şey bu işte ben asla insanlardan nefret etmedim. Onlar benden nefret ettiler. Onlar bana güldüler. Onlar beni terk ettiler. Onlar beni taciz ettiler. Onlar bana saldırdılar. Evet, bu doğru; Onlar olmadan yaşamayı öğrendim. Sen olmadan. Anne olmadan! Ya da başka herhangi birileri!"