Oku.Yorum

Oku.Yorum
@bgnneokusam
"Okuyorsan,hayattasındır."
"Kendi sessizliğinin içinde mutluydu o."
Sayfa 98·Kitabı okuyor
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hepimiz babamın yokluğunun ağrısını hissediyorduk ancak annem kadar olması mümkün değildi.
Sayfa 90·Kitabı okuyor
Edebiyat
"Babalar yalan söylemezdi. Unuturlar, duymazlar, hatırlamazlar ama yalan söylemezlerdi."
Sayfa 68·Kitabı okuyor
Alıntı
"Ne tuhaf bir şey başkasının eşyalı evinde yaşamak. Başkasının yatağında yatmak...Başkasının tabağını, çatalını kullanmak..."
Sayfa 38·Kitabı okuyor
1000Kitap
"Gördükleri, yaşadıkları, birilerine aktarmak için değilse eğer ya ne içindi ?"
Sayfa 61·Kitabı okuyor