Moron değilseniz,böyle bir gezegende iyi olunamayacağını bilirsiniz. Çünkü boyun eğişin ürünü olan hiçbir iyilik,ahlaki değildir. Kurallara uymak,şahsiyetsizleştirmeye varır. Uygarlık disiplini denen şey,insanın olgunlaşmasını engelleyen sistemdir.
“Hava ne güzel,değil mi?” diye gıdaklıyorum.
“Evet” diyor “bazı 22 Kasımlar böyle güneşli olur.”
Çaydan bir yudum alırken,hayatım boyunca denk geldiğim otuz civarında 22 Kasım’a hiç dikkat etmediğime yanıyorum.