Büş

Büş
Okumak iptiladır, müptelalara selam olsun :) İyi ki kitaplar var! instagram.com/busraninkitaplarii
Esir Şehrin İnsanları'nı tek bir alıntıya sığdıracak olsaydım:
Çöküntü devirlerinde iki çeşit insan meydana çıkıyor. Namussuzlarla namuslular... İki tarafta da boğuşma büyük bir şiddetle, açıktan yürüyor. Hele, önce vatandaş, sonra insan olunması gereken dehşetli sıralarda faziletle alçaklığın boğuşması kadar korkunç muharebe yok. Muharebede düşman karşıdadır. Üniformalıdır. Az da olsa, çok olsa da bir zaman sonra önemi kalmaz. Kaçarsın, kovalarsın... Anında ölenler, yaralananlar olur. Ama hep ileriye bakmanın bir rahatlığı vardır. Oysa esir bir şehirde, dost kim, düşman kim, bilinmez! Esir Şehrin İnsanları
Tarih
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Büş

, bir kitap okudu
8/10
·437 syf.··
7 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2022 00:00
·
2022 5. kitabı
Kemal Tahir
8.7/10 · 13,3bin okunma
Alçak insanlar yükseldikçe alçaklıkları da o ölçüde artıyor.
Sayfa 400·Kitabı okudu
Sahici kin, öldürmekle bile hafifletilemeyen hem yaratıcı hem bitirici, müthiş bir duyguydu.
Sayfa 332·Kitabı okudu
Yeri gelince, kendilerini astıracak kadar tehlikeli bir espriyi söylemekten çekinmezler de, ellerindeki bastonu birisinin kafasına indirmek icap ederse korkudan, şaşkınlıktan donakalırlar. Oysa bu memleketin tarihinde laf her zaman atılımlardan çok daha tehlikeli olmuştur.
Sayfa 200·Kitabı okudu