Bibars

Bibars
@bibaris_
Yaşım genç aslında Birine sorsam, yolun başındasın sen der Peki ya ben ; neden aynada kendime baktığımda Yolun sonunda olan bir adamı görüyorum Yorgun ve yılgın... Kendinden bıkmış bir beşer Aynaya baktığımda gördüğüm ben değilim Biliyorum ben bu ayyan adam olamam Fedamem ile başbaşayım bu günler Öyle ki artık kabri arzuluyorum Çünkü biliyorum ki Bu mütenahi hayatın içinde Namütenahi bir hayat saklı... Barış Karadeniz
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O kadar çok kafayı takmışız ki bir şey gibi olmaya, bir şey gibi yapmaya… İçimizdekini keşfetmek masal olmuş!
- Neden aynaya yumruk attın ? - Çünkü beni bir bütün olarak gösteriyordu hâlbuki ben paramparçaydım ...

Bibars

, 1000Kitap'a katıldı.