SPOİ verebilirim
Kısa olmasına rağmen bukadar güzel anlatılamazdı diyeceğim bir kitaptı. Savaş dönemindeki vedaları, gözyaşlarını, geride kalan bir anenin gözünden anlatıyor kitap. Yaşanan onca şeye rağmen bağrına taş basıp işleri yoluna koyan, köyün dağılmasına engel olmaya çalışan bir kadın vardı, benim en çok dikkatimi çeken de bu oldu. Toprak işlenmeliydi ona,göre, eğer toğrak işlemezse savaşa erzak çıkmaz, toprağını geride bırakıp giden erlerin gözü arkada kalırdı, onlar kendi toprakları için savaşı göze almışlardı..