Ayşeğ

'Bir dostun varlığı güzel şeydir; fakat bir dosta ihtiyaç duymadan yaşayabilmektir önemli olan'
Sayfa 111·Kitabı okuyor
Edebiyat & Roman
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi sorunlarını çözemeyen bir kişinin, kusurlarının acısını başkalarına çektirmeye hakkı yoktur.
Sayfa 95·Kitabı okuyor
Edebiyat & Roman
Ben kendimi yeterli görmüyorum. Ne için yeterli? Her şey için. Topluluğun eylemine engel olabilecek sorunlarımı çözmeden, onu güdebilecek sorunlarımı çözmeden, onu güdebilecek güçte olmadığımı seziyorum. Başkalarına söyleyebilecek bir sözüm olabilmesi için önce kendime söz geçirmem gerektiğine inanıyorum. Bana bugün, ne yapmalı? diye soracak olurlarsa, ancak, önce kendini düzeltmelisin, diyebilirim. Bir temel ilkeden yola çıkmak gerekirse, bu temel ilke ancak şu olabilir: Kendini çözemeyen kişi, kendi dışında hiç bir sorunu çözemez.
Sayfa 94·Kitabı okuyor
Edebiyat & Roman

Ayşeğ

, şu anda okuyor
%37 (270/724 syf.)
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma

Ayşeğ

, 2024 okuma hedefini güncelledi.
2024 OKUMA HEDEFİ
8/30 kitap - %27 tamamlandı
8 kitap okudu
30 kitap
1.797 sayfa
0 inceleme
11 alıntı