İnsanın her gün, hiç olmazsa yarım saatini bir odada yalnız kalarak tefekkür etmeye, muhasebe etmeye ayırması lazım. “Bugün ben ne yaptım, hangi davranışımla kimi kırdım, kimi üzdüm, hangi sözüm nereye vardı, neyi daha iyi yapabilirdim, Bugün beni ne mutlu etti ne mutsuz etti?” diye.