Kimi zaman, biz anne-babalar ve çocuklar birbirimizle iletişim kurmakta zorlanırız. Bunun nedenlerinden biri bizim çocuğumuzla ‘konuşmak’ yerine ona bazı şeyleri sadece ‘söylememizdir’. Söylemek tek taraflı bir eylem iken, konuşmak duygu, düşünce ve istekleri karşılıklı olarak anlatma ve anlamaya dayalı, çözüme yönelik bir faaliyettir.
Çizimlerini ve konusunu çok beğendim.
Kitabın sonundaki ‘Okuduğumuzu Oynadık mı?’ bölümü ise harika, hayal gücünü kullanarak bütün çocuk kitaplarına uyarlanabilir.