Efendim, bu Akp de iyi kötü idare ediyor. İdare ediyor ama sen hiç Akp'den "Biz sömürülüyoruz, bu düzenin değişmesi lazım." Diye bir şey duydun mu? AB'ye gireceğiz ve bu düzenin koruyucusu olacağız, diyor.Nasıl bunun arkasından gidersin? Zulmü destekliyorsun! Bak sadece üç kağıt oyunu diyoruz buna: yeşil kâğıt, sarı kağıt, beyaz kağıt ile 25 trilyon dolar insanlığı sömürüyor. 10 trilyon dolar, 10 trilyon hisse senedi, 5 trilyon da merkez bankalarının rezervleri.
Bu kadar mı? Hayır ! AKP'ye oyunu veren saf kardeşim! Sen şimdi gidip ekmek alıyorsun.Diyelim ki ekmek 300 lira (eski para ile) 300 lira veriyorsun eve geliyorsun. Ne yapalım ekmek 300 liraymış diyorsun, oturup yiyorsun. Ondan sonrada siyonizmin gazetelerini okuyup uyuyorsun. Hiç düşündün mü bu 300 lirayı sen ne için veriyorsun? Bunun 100 lirası faizdir. Topraktan bakkala gelinceye kadar traktör faizi alınmış. Un fabrikası faizle çalışıyor, fırın faizle çalışıyor. Bütün bu faizlerin hepsi birikiyor, ekmeği alırken sana ödetiliyor ve bu faizler toplanıp Siyonizme gidiyor. Sen zulmü destekliyorsun. Sen Gazze'deki kardeşlerimizi öldüren insanlara silah veriyorsun. Ne yaptığının farkında değilsin ki. Narkozlanmışsın!