“Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?”
“Niye?”
“Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor.”
Kitap güzel başlıyor ama çok tuhaf ilerliyor. Bazen okuduklarımı aklım almadı açıkçası. Biraz zorlayarak bitirdim. Dili güzeldi. Severek okur musunuz bilmem ama ben pek sevemedim.
Bana Adımı SöyleSerhat Güven · Müptela Yayınları · 202182 okunma
Boş zamanı değerlendirmelik, sevimli kitaplardan birisi. Kafanızı rahatlatan bir hikayesi var. İndirimden almıştım pek güzel olduğunu da düşünmüyordum açıkçası ama beni yanılttı.