Biri de beni düşünseydi. Benim için “bunları çok sever, böyle olması çok hoşuna gider” deseydi. Ne biliyim ya ince düşüncenin içerisinde yer almak nasıl bir duygu ya da bir çiçek almak nasıl bir duygu.. yaşamak isterdim.
Yaşıyormuş gibi yapmak değil de yaşamak isterdim…