Seda

Ölmek olmasa yaşamak ne güzeldi. Oysa insanlar sırf bir gün öleceklerini bildikleri için bu kadar çok seviyorlardı yaşamayı.
Sayfa 27 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2020 3. kitabı
Mahir Ünsal Eriş
8.3/10 · 3.766 okunma

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·463 syf.·
2020 2. kitabı
Kemal Tahir
8.7/10 · 13,3bin okunma
Şimdi ilk defa, bu son zamanlarda, 'bugün'ü yaşamak zevkini tadıyorum. Ötekilerde mutlaka keder oluyordu. Geç kalmakla, erken gelmiş olmanın kederi. Bugünkü yaşamaktaysa pek keder yok...
Sayfa 191 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu
Bir pencere dolusu dünya... Ama bir pencere dolusu dünya bile ölümlü bir insana bazen elveriyor... Bazen bize bir tek mısra nasıl yeterse, işte öyle...
Sayfa 91 - İthaki Yayınları·Kitabı okudu