unpopüler opinion
bu arada bihter lavinya, peyker manolyadır.
Duygu ve Düşünce
aptallık maalesef Bihter'e özgü değil
Sahici bir şey... Nedir ki? Duygular değil, akıl bilinçaltına yenik, ruh yitik... O halde ben, kim? Şimdi bir şeye inanmak yeniden imkansız. Savaşa gider gibi zırhlanmanın hırsı içimde. Fethedilmesin diye inşaasını sürdüğüm kale Firdevs için değil miydi? Firdevs ya niye beni cezbetmedi? Bu işte hep bir terslik ya da hep ben de bir yanlışlık... Susturulmuşluğun gücü ve bağımsızlığıyla sörf halindeyim, hükmediyorum içimdeki denizlere Arayışı unutmanın aptallığı mı bu? Yoksa arayışa başladığım yerde miyim ben yine?
Reklam
Firdevs her zaman haklıydı bihter ise aşıktı...
Bihter de çok güçlüydü sonunda kalbine sıktı.
bihterde cok güclüydü sonra kalbine sıktı
Herkesin kendini eyşan,Hürrem sultan, Bihter sandığı ortam da bizim delihalılık
Reklam
Reklam