Olriç hikayesini bilirsiniz genelde güven, adalet ve sevgi üzerinedir.
Aslında tutunamayanlar diyebiliriz insanlar severken güven arar
İlk önce ona güvenmeyi seçer ve sonra herşeyini verir. Aslında verdiği sevgidir körü körüne olan şeydir.
İlk önce tanışmışlık gider sonra güven elinde sadece sevgi kalır.
Ama herkes bilir ki saf sevgi hiçbirşey ifade etmez.
Saf sevgi insana acı verir değersizleştirir.
Güven yok olunca hiç birşeyin anlamı kalmıyor.
Belki insanların büyümek dediği budur güvensiz bir dünyaya merhaba demek gibi
Sevginin aslınsa salak gibi hissettirdiği.
Herkesin korkusu sevgi aslında kimse kimse güvenmediği için sevgi var olmuyor....