f

f
@bikivilcimyeter
•.¸☼¸.•´☼ `•.¸¸ ✮ ๑ ∞ ‧: .。.・✷ ❉:‧ ☼ ⋰ ❀ ⋱ ☽ sonra tren demis ki bu raya kadarmis
"Tanımak ? Seni gerçekten tanıyor muyum acaba ? Ruhunu görmeden böyle bir soruya cevap veremem."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bu gece kendimden öyle bıktım ki. Keşke başka birisi olabilsem."
Yaşanan hiçbir şeyden pişman değilim. Bu olay sayesinde kendimi daha iyi tanıma fırsatı buldum.
"Cennet de cehennem de içimizde."
Yoksulluk kapıdan girince aşk pencereden kaçar.