f

f
@bikivilcimyeter
•.¸☼¸.•´☼ `•.¸¸ ✮ ๑ ∞ ‧: .。.・✷ ❉:‧ ☼ ⋰ ❀ ⋱ ☽ sonra tren demis ki bu raya kadarmis
Aralarındaki ilişkinin hiçbir zaman eskisi gibi olmayacağını hissediyordu. Aralarına hayat girmişti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsanlar kurban olmaya dünden razı ; herkes kurban taşına ayaklarıyla tıpış tıpış gidiyor."
"Tüm yollar eninde sonunda aynı yere varır. " "Neresiymiş orası ?" "Hayal kırıklığı." "Hayatı hayal kırıklığıyla tanıdım ben."
İnsan tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu. Kader , insanla olan alışverişinde alacak defterini hiçbir zaman kapatmıyordu.
Bir insanın kişiliğini sevmişsem, kendini ifade etmek için hangi yöntemi kullanırsa kullansın hoşuma gider.