f

f
@bikivilcimyeter
•.¸☼¸.•´☼ `•.¸¸ ✮ ๑ ∞ ‧: .。.・✷ ❉:‧ ☼ ⋰ ❀ ⋱ ☽ sonra tren demis ki bu raya kadarmis
Gerçeklerin dünyasında kötülerin cezalandırılıp iyilerin ödüllendirildiği falan yoktu. Başarı güçlüye veriliyor , yenilgi zayıfın eline tutuşturuluyordu. Hepsi buydu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hani bir söz vardı ya ; insan ruhunu yitirdikten sonra dünyalar onun olsa neye yarar.
Benim de kendime göre senin bile bilmediğin acılarım var.
İnsanların ahlaksız diye nitelediği kitaplar insanları kendi ahlaksızlıklarıyla yüzleştiren kitaplardır.
"Bunu gece günlüğüme yazacağım." "Neyi ?" "Ateşten yananın ateşe doymadığını."