f

f
@bikivilcimyeter
•.¸☼¸.•´☼ `•.¸¸ ✮ ๑ ∞ ‧: .。.・✷ ❉:‧ ☼ ⋰ ❀ ⋱ ☽ sonra tren demis ki bu raya kadarmis
...zekâ güzellikten hiç şüphesiz daha kalıcıdır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Onu en çok kederlendiren, şu yaşarken ölen ruhuydu.
Yaşamımızı özgür irademizle, karar vererek yönlendiremiyoruz.
İnsanoğlu kendini aşırı ciddiye alıyor.