f

f
@bikivilcimyeter
•.¸☼¸.•´☼ `•.¸¸ ✮ ๑ ∞ ‧: .。.・✷ ❉:‧ ☼ ⋰ ❀ ⋱ ☽ sonra tren demis ki bu raya kadarmis
Sen sen ol evlenme Dorian. Erkekler yoruldukları için, kadınlar ise meraktan evlenir; sonuç olarak ikisi de hüsrana uğrar.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ben birisinden çok fazla hoşlandım mı onun adını kimseye söylemem. Onun kimliğinden bir parçayı başkasına teslim etmek gibi gelir bu bana.”
"İnsanların seni tanımadan senden nefret etmesi çok kötü.”
"Ama dediğin dedik, kendi bildiğini okumaktan hoşlanırsın."
Her şey o kadar adaletsiz o kadar haksız ki.