6.4MM~UZİ, Da Poet
Ye El Chavo mikrofonda bela Uzun zaman oldu yapmadım yeni acapella Kapattım beni eve oldum kendime deva Ya da hastalıktım tokatlı'cam keli bi' gün fena Bi' gün çok mutluyum havuzdayım dinliyorum kafa Bi' gün bi' telefon kusuyorum havuza da bra Bra evet bra dedim takıldın mı buna Burada kardeşime böyle derim bizi tanısana Semte uğramadım diye düşman olanların hayali bu semte uğramamak keyfi açıdan 20 sene piştim 20 sene bıktım acıdan Travmalar kapısıydı sosyeteye açılan Hiçbi' zaman parayla dost olmadım bi' *r*spuydu benim için ve sıcaktı kolları inanmadım Benim sokaklarda ismi her gün duyulan Taşı sıkmam suyu çıkarırım kuyudan Yatıp uyu lan olmadı seni buyuran Kucak açı'cam sana ve içe kaçı'cak bu yılan Bi' de bize dayılanın neden her bi' konuda ben haklıyım yasaklıyım Ve gelmiyorum oyuna Her birini harcarım görünce derim bu mu star? Bize karşı bir olmuşlar da bi' adam olmamışlar Yakamdan çekiyo' günahlar ve suçlar Üstümü boş gördüğünde üzülüyo' yunuslar DP beatte size iyi uçuşlar Yanıyo' varoşlar giren harbi yavaşlar Pişman peşinize takılan arkadaşlar
Müzik
Mal mısın salak mısın oğlum sen
NEDEN ACABBAAAAA SEN MAL MISIN MANYAK MISIN ŞAKA MISIN OĞLUM SEN O ÜZÜNTÜYÜ ALIR MÜNASİP Bİ YERİNE SOKARIM NWYMİŞ BOŞLUK HİSSİYMİŞ BLA BLA BLA MAL MISIN KARDEŞİM BENDE SANA Bİ ARA ABİ DERDİM HATIRLARSAN AMA SEN GİT AYRILIR AYRILMAZ KIZIN ARKADAŞLARINA YAVŞA ONDAN SONRA GİT KIZA YÜZSÜZ GİBİ SENİ SEVİYORUM YAZ TABİ UZAKLAŞIRLAR SENDEN HAYIRDIR ULA SEN. Bİ SAL ŞU KIZI SENİ NARSİST PİSLİK BENCİL UKALA GÖT HERİF NEYİN DUYGU SÖMÜRÜSÜ LAN BU BAK ELİMDE KALIRSIN YETER LAN YETER BEN BIKTIM SEN BIKMADIN BAK YÜRÜ GİT ASABI MI BOZMA PİŞMAN MI OLDUN ŞİMDİDE HAYDİ YALLAH EN KÜÇÜK HAKKIM VARSA DAHİDE HARAM ZIKKIM OLSUN İNŞALLAH SAL ŞU KIZIII
Gönderi kullanım dışı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En çok kiminle konuşuyorsun? Kendinle. O zaman o konuşmanın kalitesini düzelt. İçindeki ses sana sürekli "Yoruldum, bıktım, olmuyor" diyorsa, o sesi boğ. Kendi kendine yaptığın o içsel sohbette kendine "Abi"lik yap, "Koç"luk yap. Düştüğünde "Kalk lan, daha bitmedi" diyen o iç sesi yarat. Etrafında seni motive edecek kimse yoksa, kendi amigo takımın kendin olacaksın. Aynaya bak ve o adamla konuş. "Bugün ne yaptık? Yarına ne kaldı? Aferin, iyi iş çıkardın" ya da "Kendine gel, saçmalıyorsun" de. Bu delilik değil, bu "otokontrol"dür. Kendi zihninin dizginlerini eline almazsan, o at seni uçuruma sürükler.
? Nasıl bir tımarhane lan bu
Akılsız orospu çocuklarıyla uğraşmaktan bıktım yemin ederim ya, akıl sağlığı yerinde ve aklı da yerinde insan yok bu ülkede. Geri zekalı ve şizofren değilsen bu ülkede yerinde yoksun
Alıntı
Psikologlar olsun psikiyatristler olsun her insanın biricik ve özel olduğuna dair görüşleri var. Açıkçası bunu sürekli söylüyorlar ve baktığımızda da aslında yalan söylediklerini görebiliyoruz. Kabul edelim şunu: Özel değiliz ve olmayacağız da. Ne bir insan sanatçı diye özeldir ne de bilim insanı diye. Sadece kendimizi kandırma biçimi bu şeyler. Baktığımızda kendini özel zanneden birçok insan var. Her insan özeldir. Sen özelsin diye diye akılları sıra başımızı ağrıtıyorlar da çok merak ediyorum neden özelim? İnsan olduğum için mi? Peki soralım bakalım madem özelim neden yalnız kalıyorum? Neden konuşabilecek birini bile bulamıyorum. Bak burada da henüz bulamamış olabilirsin diyorlar. Kaç yaşına gelmişiz hala bazıları geç yapabilir bazıları erken ölür falan diyor. Bunun bize iyi hissettirmesi mi lazım? Açık konuşayım istediğim şeyleri yaptıktan sonra kaç yaşında öldüğümün bir önemi yok. Mesela 40 yaşımda ölsem ama o yaşa gelene kadar istediğim olsa zerre umursamam ölmeyi. Ne yazık ki insanlar özel değil. Hiçbirimiz özel değiliz. Özel olsaydık bir şeyler olurdu çünkü özel insanlara özel olduğu hissettirilir her daim, öyle değil mi? Kabul edelim sosyal varlığız ve bu sosyallik bizim için zindan oluyor. Yalnızlıkla derdim yok yanlış anlaşılmasın. Biliyorum zaten yalnız öleceğimi ama hala zamanı var zırvalarından bıktım. Yok lan yok, artık zamanım yok. Olmayacak da. Bu dünyada olduğum sürece olmayacak işte. Gerçekten psikoloji ve psikiyatri zırvalarını çok güzel yediriyorlar da her şey benim elimde değil mi? Çok merak ediyorum da cidden bir psikolog ya da psikiyatrist hasta iyileştirebildi mi? Umarım 100-200 yıl sonraki insanlar bizden daha şanslı olurlar bu alanda.
Duygu ve Düşünce
Hayatımın içine sıçmadan hayatımdan gitmeyen insanlar var. Siktirin gidin lan. Bıktım...