Diğerkâm

Diğerkâm
@biktimherseyden
𝙺𝙰𝙻𝙱İ Çİ𝚁𝙺İ𝙽 İ𝙽𝚂𝙰𝙽𝙻𝙰𝚁𝙰, 𝚂𝙸𝚁𝚃𝙸𝙽𝙸𝚉𝙸 𝙴𝚉𝙱𝙴𝚁𝙻𝙴𝚃İ𝙽!
"İyilik iyileştirir çünkü. Yaralı insanlar daha yardımseverdir bu yüzden. Kendi yaralarını, başkalarının yaralarına merhem olarak iyi etmeye çalışırlar. Ne var ki başkasına iyi davrandığı kadar kendine karşı merhametli olamaz çoğu zaman. Başkasına etmediği zulmü kendine eder. En çok kendine karşı acımasızdır."
Sayfa 131 - Destek Yayınları·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan