Bilge

1/10
·512 syf.··
2018 6. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 07 Şubat 2018 21:09
Psikopat || Mihri Mavi(Kitap Yorumu) . . Herkese yeniden merhaba millet! Yeniden karşınızdayım . E yeni haftanın son günlerinde keyfiler nasıl? Yine eleştiri topuna tutacağım bir kitap ile geldim.Bu kitapların yorumunu bir an önce bitirip sevdiğim ve okunmaya değer düşündüğüm kitapların yorumu daha sık gelecek. Bu kitapların yorumunu ısrarla girmemin nedeni hâlâ bu kitabı okuyan ve kitabı kutsallaştıran bir kitlenin olması. Her neyse yorumuma gelecek olursam⬇️ . Bu kitabı ilk kez ortaokul son sınıfta devamını ise lise birinci sınıfta okudum. Seri şu an üç kitap ve hala(!)bitmiş değil. Ayrıca yan karaktere ait olan bir de Sosyopat Pislik kitabı var. Kitabın adlarını oku hizaya gel resmen. Asla ve asla beğenmediğim, sizin de okumanızı tavsiye etmeyeceğim bir seri. Sert çocuk ve o çocukla hiç olmadık bir zamanda karşılaşan kız hikayelerinden bıktım🤦‍️.Ayrıca kitaptaki kızın,çocuğun onu boğma girişimine rağmen hâlâ onun peşinde gezmesine mi yanayım; böyle mafyavari olayların liseli gençlerin başına gelmesine mi?Üstelik 'psikopat' tayfamız,okula asla uğramamalarına rağmen sınavları sorunsuz geçiyorlar. Bir tane insan da çıkıp demiyor ki bunlar nasıl liseli?Devamsızlıktan bile mi sınıfta kalmadınız?Ay,deliriyorum resmen! Bol mantık hataları içeren bir kitap nasıl olur? Alın size somut örneği. Kızın en yakın arkadaşının babasının nerede olduğu bilinmemesi ve babasının ünlü iş adamlarından biri olmasına ne demeli? Üstelik adamın da kızından yeni haberdar olması. Neler neler var kitapta.Müge Anlı programına konu olacak cinsten yani.Bu kadar bariz mantık hataları olmasına rağmen hala kitabı baş tacı olarak görenler var. Şimdi şey diyenler de oluyor: Seriyi madem sevmedin diğer kitaplarını niye aldın?Maalesef hiç beğenmediğim huylarımdan biri:Başladığım serinin sonunu merak
1000Kitap
PsikopatMihri Mavi · Martı Yayınları · 20153,960 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Bilge

, bir kitap okudu
1/10
·512 syf.··
1 saatte okudu
·
Okunma: 07 Şubat 2018 21:09
·
2018 6. kitabı
Mihri Mavi
7/10 · 3.960 okunma
2/10
·552 syf.··
2018 59. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Aralık 2018 20:53
Annemin Gelini Olur Musun? 2 || Özlem Türk (Kitap Yorumu) . . . Bu kitap ise serinin ikinci kitabı. Bence 640 sayfa olan ilk kitapta kitabın sonu gayet getirilebilirdi. İkinci kitaba hiç gerek yoktu. Kitap hakkında olan görüşlerimi ilk kitabın fotoğrafı altında belirttim zaten. Bir kez daha buraya yazıp vaktinizi almayacağım. Hekese musmutlu günler. Bol kitap ve mutlulukla kalın .
1000Kitap
Annemin Gelini Olur Musun? 2Özlem Türk · Müptela Yayınevi · 2015326 okunma

Bilge

, bir kitap okudu
2/10
·552 syf.··
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Aralık 2018 20:53
·
2018 59. kitabı
Özlem Türk
7/10 · 326 okunma
3/10
·656 syf.··
2018 47. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 21 Kasım 2018 20:50
Annemin Gelini Olur Musun? || Özlem Türk (Kitap Yorumu) . . Hekese yeniden merhaba. Yarıyılda kitap yorumu girmeyeceğim demiştim ama sandığımdan çok boş vaktim oldu. Diğer bir neden ise fotoğrafları çekmiş olmamdı.Zaten okul döneminde yeterince aktif olmaya zamanım olmayacak. Bende durduramadım kendimi ve şimdi karşınızdayım‍️. Ha yorum için çok azcık ekranı aşağı kaydırın⬇️⬇️. . . Kitap,yine çok çok önceden okuduğum kitaplar arasından. Watpadd çıkışlı bir kitap kendisi. Ben okuduğum zaman beğenmişim kitabı. Yani defterime öyle yazmışım. Ama eleştirdiğim yerler de olmuş. Bir annenin çapkın oğlunu evlendirme çabası bana çok saçma gelmiş. Daha sonra çocuğun, annesini kandırmak için kısa sürelik anlaşma yaptığı kadınla birbirlerine aşık olmaları da saçma gelmiş. Beklenen son öyle zaten ama genel kurguyu o zaman da beğenmemişim ben. Sonra yorum girmek için üstünkörü baktım kitaba. Komedi unsurları dışında kitabı okutturan pek bir şey yok. Ben de o komedi kısmını beğenmişim. Ama şu an dikkatimi çeken diğer bir konu 20-25 yaş aralığında olan insanların kuracağı diyaloglar değil karakterlerin konuşmaları. Zaten kitabı yazan, bu kitabı yazdığında 16-17 yaşlarındaydı. Çok mantıklı şeyler bekleyemeyiz. Watpadd'in yeni meşhur olduğu zamanlara denk geldi kitap. O nedenle çok fazla okuyucuya ulaştı ve basıldı diye tahmin ediyorum. Çok muhteşem bir kitap değil. Çerezlik diyeceğiniz,bol mantık hataları bulacağınız kitaplardan. Asla okumayın diyemem ama okumanız için de tavsiye edemem. Farkındayım tavisye ettiğim kitapların yorumu gelmiyor uzun zamandır. Yakın zamanda onların yorumlarını da gireceğim. Bu kitapların içeriklerini daha fazla unutmamak için öne aldım. 4 yıl önce okuduğum kitap çoğu. Bazılarının yorumlarını girmek için müsait bir zamanda tekrar okuyacağım. Bu kısa
Edebiyat
Annemin Gelini Olur Musun? 1Özlem Türk · Müptela Yayınları · 2017569 okunma