Kişisel gelişim kitaplarından pek keyif almıyorum fakat videolardan, poscastlerinden tanıdığım Beyhan Budak'ın bu kitabına bir şans vermek istedim. İyiki bu şansı vermişim. Sanki Beyhan Budak ile oturup iki lafın belini kırmışız gibi hissediyorum. Şunu yap, bunu yap iyi olacak gibi klişe sözlerden ziyade çok açık ve net bir biçimde hayatın acılığından bahsedip bunun olağan olduğunu, bu acılıkla nasıl baş edeceğimizin önerileri bulunuyor. Bir kez değil, dönem dönem birçok kez okunması gereken bir kitap bazı noktaları kendimize hatırlatabilmek için. Belki unuturum, fırsat bulamam tekrar okuyamam diye oturup şimdi tavsiyeleri, aldığım önemli mesajları not edeceğim. Herkese bence bu kitabın en az bir bölümü hitap edecek çünkü insanız ve çok insanca dille yazılmış bir kitap. Şiddetli tavsiyemdir. Sizlerde benim gibi bir şans verin. Pişman olmayacaksınız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hayat bir yol; arada asfalt yol olur, arada toprak yol olur ve toplamda hayat psikolojiden büyüktür. Her zaman her
şeyi çözmek zorunda değilsin, zaten bu mümkün de değildir."
"Kaybetmemek uğruna kendin olmaktan vazgeçtiğin her şey senin özüne zarar verir. Kendin olarak hayatına aldığın şeylerse seni zenginleştirir. İnsan vazgeçebildiği kadar zengindir."