İnsan en çok sevdiğinden zarar görür demişti. Şu yaşadıklarıma kadar kim beni önemsediğini söylediyse, ilk önce o terketti gemiyi. Aynı acıları paylaşıyor olmak bizi mutlu eder miydi, anılarımız acı olsa bile? Tecrübe ederek görmek lazım. Acı insanı olgunlaştırır. Ve çürüme olgunlaşmanın hemen ardından gelir.