📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok beğendim mutlaka okumanızı tavsiye ederim caine karekterini çok beğendim.mutlaka okunması gereken kitap.anlatımı,karektarleri ve gerilimi çok güzel şekilde aktarılmış ve ayrıca biraz olsada aynalardan korkuyorum hahahahhaha
Kitabı pek beğendimi söyleyemem fakat konusu az da olsa beni içine çekti fakat çoğu sayfada aşırı boş yapmış kitabın sonlarına doğru ağladım hafiften ama daha çok dedesiyle geçirdiği vakit anlatırken ağladım fakat dediğim gibi kitapta çok boş şeyler anlatmış