filminde popisim cikana kadar zirlamistim mangasinda o kadar zirlamam diye dusunmustum yanilmisim daha derinden etkiledi beni yasamanin anin tadini cikarmami saglayan bir mangaydi mutlaka okuyun
Kitaba aşık olduğum doğrudur özellikle Emir karakterine wattpad kitabı olmasına rağmen mükemmeldi beklediğimdende daha güzeldi ve yazar öyle bir sonda bitirdi ki 2.kitabını almadığıma pişman oldum
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 202011,4bin okunma
Ya ben böyle bir korku gerilim kitabı okumadım tek kelimeyle mükemmeldi mutlaka okumalısınız️.Ben okurken çok etkilendim özellikle bu patates olayıda çok iyidi
Çok beğendim mutlaka okumanızı tavsiye ederim caine karekterini çok beğendim.mutlaka okunması gereken kitap.anlatımı,karektarleri ve gerilimi çok güzel şekilde aktarılmış ve ayrıca biraz olsada aynalardan korkuyorum hahahahhaha
Kitabı pek beğendimi söyleyemem fakat konusu az da olsa beni içine çekti fakat çoğu sayfada aşırı boş yapmış kitabın sonlarına doğru ağladım hafiften ama daha çok dedesiyle geçirdiği vakit anlatırken ağladım fakat dediğim gibi kitapta çok boş şeyler anlatmış