Hayatım alt üst olur diye endişe etme. Nerden bilirsin belki hayatının altı,üstünden daha güzel
Aslında varlık bir bilmece görürsen ... Görmek istemeyenlerin kahkahalarına, Anlamayanların mimiklerine, Arada kalanların soğukluklarına karışmış sessiz bir ihlal... Ve öyle bir mana var ki; öylesine verimli, öylesine derindir ki, bütün aşkları ya da ışıkları kendine hayran bırakır aslında. Bu kaos zor, bilirim... Ama anla; Geride kalmak mühim değil. Kimsenin daha ileri gidemeyeceğine delilsin. Hayat öyle bir filmdir ki; Oynarsın ama sonunu bilirsin işte . Kimsede ahın kalmasın ahtın da; Rahatla ve affet. Bir sonraki seviyede herkes, kendi parmaklarının arasında kalacaktır. Kendi kafesinde uyuyacaktır. Karanlık bile yolunu bulacaktır. ve yine kendi kendine uyanacaktır. Belki de... anlayacaktır. Ama anlatmayacaktır hiç . O_o
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yadin Burak Kaya
"Bilirim Sen hiç gelmezsin Bilirsin Ben hep beklerim.. Dilerim ki Hiçbir bekleyen benim kadar mahkûm olmasın."
1000Kitap
Anlıyorum diyorlar! Çok da inanma
" Anlamak " ne kadar da yalın ve anlaşılır bir kelime. İşler değişiyor biri gelip içini döküyor , dönüp dinliyorsun neyse ; Anlıyorum diyorsun. Hayır anlamıyorsun ! Sadece biraz hissedebilirsin o duyguyu biraz bilirsin ve o kadar tam anlamıyla Anlayamazssın . Bu teselli uğruna söylenmiş ya da harcanmış bir kelime. Kimse bir kimseyi tam anlamıyla anlayamaz ve aynı şekilde o bir kimse de bir başkasını tam anlamıyla anlayamaz ! Kötü bir düşünce olduğunu ileri sürmüyorum ama bu kelimeye Efor harcayarak dilinize malmzeme yapmayın ! Mukaddes bir kelimedir benimce. Ebru
Duygu ve Düşünce
Kendime notlar.. piyano başında
Hastayım evet yalnızım evet gururla evet ama kötü biri değilim kendini bilirsin sen Fatih ve intikam aldığın her kötü senin bir madalyan olsun
İyi geceler
Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler. Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık. Cemal Süreya
Şiir