Aşk acısını falan bilmem ama sonra yerim diye sakladığın çikolatayı kardeşlerinin yürütmesi çok acı veriyor 😔
Enverpaşa
Bilmem deli kurttanmı Bozkurttanmı soyun? Bilmem Oğuzlardanmı Avşarlardanmı boyun? Ötüken'in doğusundamı köyün? Turan olupta Türk'ü delirtir gözlerin🇹🇷
1000Kitap
Reklam
🤔 Herkes doğru insanı arar ! bilemedim ben , ama Ben doğru insan değilim bilmem ben , herkes doğru insanı bulsun ! Artık nasıl o doğruysa...
Kebaba: köz istersin. Güzelsin naz eylersin. Bir canım. Var vereyim Bilmem ki ne istersin
haklısın, cesaretin olmadan ne yapacaksın ki? hayatımda tanıdığım en korkak adamsın, herkese meydan okuyorsun ama kendi duygularından korkuyorsun. geçmişe saplanıp kalmışsın. en büyük felaketler senin başına gelmiş dimi? en büyük acıları sen çekmişsin, ben hiçbir bok bilmiyorum ki. acı nedir? bilmem. yalnızlık nedir? bilmem. dünyanın ekseni kaydı behzat, 12 cm yerinden oynadı sen bana 1 cm bile yaklaşmadın…
Yoruma açık bir ileti.:)
​Bazı musikilerin ruh üzerinde öyle bir tesiri var ki, buna bir anlam yüklemek gerçekten güç. Yemek yapmak için tezgahın başına geçmiş, malzemeleri hazırlıyordum; domatesleri soyup doğramış, biberleri güzelce yıkayıp ince ince kıymıştım. Sarımsakları da aynı özenle soyup hazırladım. Ne var ki sıra soğana gelip de kabuğunu soymaya başladığımda, birden gözlerim doldu. Normalde pek böyle şeyler olmaz; doğru nefes alıp vererek bu tarz ufak mutfak kazalarını atlatabilir insan. Fakat o kadar malzemeyi soyup doğrarken uyanmayan o sızı, soğanla birlikte ansızın kapıyı çaldı. ​Tam o esnada müzik listemde, yeni indirdiğim Arapça bir şarkıya geldi sıra. İşte o an anladım: Gözlerimden boşalan, sadece soğanın acısı değildi; ruhumun ta derinlerinden kopup gelen bir gözyaşı seliydi. Demem o ki, soğana verilen o kimyasal özellik, yalnızca gözle temasıyla başlıyordu; lakin musiki, ruhun en kuytu köşelerinden sürgün edilmiş bir yabancı gibi doğrudan gözlere hücum ediyordu. Öyle işte... Boş bir dalgınlık mı dersiniz, yoksa başka bir şey mi bilmem. Sadece içimden geçenleri sizinle paylaşmak istedim... :) Garp yeli
Hayata Dair
Reklam
Reklam