Bıraktım eski benliğimi bir çöp kutusuna , bilmeme ne zaman bulabilirim gene eski neşemi belki asla bulamam, belki hayat sadece umut ve hayal kırıklığı dan ibarettir bize...
Düşüngü
Hepsinin gelmesini bekleme; Bir kişi gelmeyecek. Sen alışmayasın diye, Korkmayasın diye, Düşünesin diye.. Kendine yetmen için.. Herkesin kendinden kaçacağı yerlerde Sen kaçmayasın diye. Gelenler gitmeyecekmiş gibi.. Doğumlarda ölümlerde Duyasın diye. Bildiğini bildirmek için Bilmeme'yi öğrenmelisin. Tam kalasın diye. Hepsinin gelmesini bekleme, Sen var olasın diye. Bir kişi gelmeyecek, Sen, bir olasın diye. Özdemir Asaf
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nasipten ötesinin olmadığını bilmeme rağmen kalbimin hüznünü gideremiyorum.
Yüzme bilmeme rağmen hiç giremedim .beni korkutan deniz değil senin karanlığındı…
Cahil insanlar...
"Cahilin eline bir telefon verdiğinizde, önüne çıkan her internet bilgisini içselleştirir; onu benimser ve ona koşulsuz inanır. En sonunda öyle bir hâl alır ki dünyadaki tek bilgili kendisiymiş gibi davranmaya başlar: Her şeyi o bilir, herkesi eleştirir... Hatta bir de bakmışsınız; entelektüel birikime sahip, kendini geliştirmiş ve belirli bir noktaya gelmiş kültürlü insanları bile yargılamaktadır. Ama aslında sahip olduğu tek şey at gözlükleridir."
Wtff biri her yazdığında selam ben **** diyo ya cnm 50 kere yazmışsın zaten senin kim olduğunu bilmeme ihtimalim var mı sence😭