Dizi yaralandı ve kanıyor diye ağlayan bir çocuk görürsün ama bir yetişkin göremezsin. Yetişkin acıyı yutar; yarayı temizler ve sarar. Her yaranın göreceği muamele budur ve bu olmalıdır. O yüzden yaran kanıyor diye bir köşede ağlamayı bırak, temizle ve kapat.
İyileşir.
İyileşmeyecek olsa ölürdün.
İyileşmeyecek olsa, şimdiye ölmüştün.
PeRvAnE