Dilan

" Duygularımı bastırmak kendime kötülük değil mi ?"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Rastgele çekilen fotoğraflar daha güzel çıkar, Tesadüfen tanışılan insanlarla daha mutlu oluruz, Kıyıda köşede uyuklamak uykunun en tatlısıdır. Plansız geziler daha güzeldir, "Her şeyin kendiliğinden olanı güzel." -Ara Güler
" Sevgi, şüpheye düşürmeyecek kadar net ve keskin bir histir. Herhangi bir yerde, sevilmediğine dair şüphesi olan, muhtemelen sevilmiyordur. Çünkü sevgi sahiden kuvvetli bir his. Bir sözün, bir davranışın, bir bakışın, gülümseyişin bile içinden kendisini, en derinden hissettirir..."
"Kalbim ağrıyor" demenin zarifçesi nedir mesela?
Sayfa 201·Kitabı okudu
Bir çiçeğin boynunu bükmesi bile ağlatır bizi, kalbi taşlaşmış bu çağın insanına elbette yeniliriz.