Şunu unutmayın ki şu anda gençlik var, eğlenmek istiyoruz, gezmek istiyoruz, uyumak istiyoruz, çok çalışmak istemiyoruz.. Zannetme ki iş sahibi olduğunda, emekli olduğunda nefis, şeytan, "Tamam artık seninle işim bitti, şimdi artık ahirete yönel." diyecek. Zannetme ki şeytan sana böyle bir avans, böyle bir fırsat verecek. Zannetme ki dünya sana ahiret için bir hareket alanı açacak. Ölene kadar bu imtihan, bu kavga devam edecek. Asıl kulluğun erdemi de bu mücadelenin içinde kendini inşa etmen, dünyaya "dur" demen.