Kitap çok güzeldi,gerek dil,gerek konuları ele alış olarak.İlber Ortaylı'nın okuduğum ilk kitabı olacak
Sınavlar biter bitmez tekrar başlayacağım.
Daha toplu bir kafayla okumak istiyorum.
Tarihimiz ve Bizİlber Ortaylı · Timaş Yayınları · 2017695 okunma
"Yanmış kibrit çöplerini âdeti olduğu gibi mumların altına koyup üzerlerine erimiş mum döktü. Sanki yanan kibrit çöpleri bizdik, mum dipleri de mezarımız... Kibrit çöpü mezarlığı, bizim gibi kırık ve kaybedenler için ne güzel bir benzetmeydi... Yana yana yaşa, yanarak öl ve öldükten sonra da yanmaya devam et. Yanmak tüm varoluşunu tanımlıyormuş gibi..."
Geçmişindeki acıların küllerinden dogmas, zeki bir dolandırıcı...
Arı kovanına giren kelebek
Yasamadığı için ölmeyi bile beceremeyen, hayata küskün bir kız....
Sudan korkan balık
Tanrı'nın birbirlerinde çare bulmaları için bir araya getirdigi iki kişi.
Peki ya, bir gün ömrü olan bir kelebek yarına aşık olursa ne olacak?
Emir ve Gece...
İki hırçın ve asi âşık.
Babasının ölümünün ardından hayattan bir beklentisi kalmayan Gece, yaz tatilini annesinin ve üvey babasının zoruyla bir tanıdıklarının yanında geçirmeye başlar.
Hayallerini ve düşlerini umutsuzluğa teslim etmiştir, rüzgârda savrulan bir yaprak gibidir.
Yürüdüğü karanlık yolda, hayatına tehlikeli bir kapı aralayan Emir ise Yeraltı'nın vazgeçilmez isimlerinden biridir. Fakat Gece'nin hayatına girmesiyle duyguları ve hayatı farklı bir yöne evrilir.
Aşkın kural tanımazlığı, Emir ve Gece'yi ya Yeraltı'na tutsak edecek ya da tamamen özgür kılacaktır. Tutku ve sevginin maviye boyandığı o gece, iki kişi için de unutulmazdır...
"Ne zifiri karanlık ne aydınlık... O gece bizim umudumuz ve mucizemizdi. O gece maviydi."
Mavi GeceK. Kübra Berk · Ephesus Yayınları · 20195,1bin okunma
N. G. Kabal'ın hayatımda okuduğum ilk kitabıydı.
Öncelikle yazarın diline aşık oldum.En Yakın zamanda diğer kitaplarını da okumak istiyorum.
BURADAN SONRASI SPOI İÇERİR
Kitabın konusuna gelirsek;Yıllar önce Büyük yıkım sırasında Elemantal Diyarından her krallığın Varisi kaçırılır.1 Asır sonra varisler insan diyarından Elemantal'e geri getirilir.Bu varisleri içinde Su Varisi Nova(baş karakterimiz)Büyük Yıkım sırasında krallığının yok olduğunu öğrenir.Herkes Krallık ile birlikte Su Lordu Arın'ın da öldüğünü düşünür an İlahi Lord ölüm ve yaşam arasındaki İlmek adındaki düğüme girmeyi başarmıştır.Nova 7 Büyük günah işleyerek Arın'ı İlmekten kurtarır.
BÜYÜK SPOİ GELİYOR DİKKAT
Fakat Arının içmekten çıkmasıyla onu öldüren kişide dirilir(Ateş Lordu Daren'in abisi Evran[sakın seviyim demeyin])Evran Nova ve arkadaşı(KESİNLİKLE ARKADAŞI)Ekim'i yakalar. Onları kurtarmak için Amon(SEVENİ DÖVERİM) hariç tüm lordlar ve varisler oraya gider amaaaaaa Minnoş İblis de oradadır
Daren(Minnoş İblis)diğerlerini kurtarmak için Novayı Büyük bir dalgaya iter.
Veeeeeeeee Nova Ölür.
Ama karakteri öylece öldüremeyiz tabiii.
Nova'da İlmek'e girer ve kitap biterrr.
Şimdi bu kadar sözden sonra kısaca demek saçma gelecek ama;
Kısacası OKUYUN,OKUTUN,OKUTTURUN