Cyrano

Cyrano
@bir_cyrano
O güzel adamlar o güzel atlara binip gittiler...
"Herşey yolunda giderken bile herşeyde keder vardı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hissettiğin gibi olamiyorsan edep et sus bari!
Kendi evimden çok kadınların evinde olmaktan hoşlanmışımdır hep. Onların evinde olunca her zaman gitme şansım vardır çünkü.
"Aşk bir çeşit önyargıdır. Benim bir sürü önyargım var zaten."
Cecelia bir içkiyle çakırkeyif olmuş, çenesi düşmüştü, hayvanlarında ruhları olduğundan falan bahsediyordu. Kimse karşı çıkmadı düşüncesine. Olabilirdi, biliyorduk. Bilemediğimiz bizim de olup olmadığıydı.