Bir istanbul hikayesi

Bir istanbul hikayesi
@bir_istanbul_hikayesi
Anlıyor musun?
Sevgilim, gitmenin en güzel yanı döndüğünde seni kimin ne kadar beklediğini görmektir. Beklemek ise dönecek olana verilen kıymet kadar. Bazen bekler insan, usanmaz. Diyorum ki en güzel ben giderim. Bir yerlerde birileri bir şey kaybedecekse, en iyi ben kaybederim. Anlıyor musun? Ali bayam
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen'
“Senden kaçmak isterken dünyanın öbür ucuna gitmişim de cebimde vesikalık fotoğrafını bulmuşum gibi..”
…seni seviyorum
"Sana seni seviyorum diyemem belki ama kalabalık bir ortamda gülerken ilk senin gözlerine gülümserim ve eve giden kısa yolu seninle birkaç adım fazladan atabilmek için uzatırım. Bazen de bilerek adresi kaybederim. Bilmem ki anlaman için bazen elimi kaybeder, elinde ararım. Bazen de ezbere bildiğim şarkının nakaratında saçmalarım. En güzel kelimelerle kurduğum cümlenin devrilmesini seyrederim. Konuşurken aniden bir kekeme oluveririm. Bazen de yağmurlu havada şemsiyeyi başımız yerine yağmur ıslanmasın diye tutarım. Kaybolur ayaklarım, aniden topallayarak sana yaslarım omzumu, anla ama sana seni seviyorum diyemem, anla. Hadi elimi tut, gökyüzü bulutlardan düşüyor."
Alıntı
İbrahim Sadri
Bırakıp gittiğin kadarız Hiç yağmur yağmıyor Yorgunuz, tenimiz esmer İçimizde mağrur bir hüzün En çok kadınlarımıza yakışan ağlamakla En çok erkeklerimize dokunan çaresizlikle Yaklaşıyoruz hayatın ikindisine Ne yapalım Hiç yağmur yağmıyor Sensiz yürüyünce Bir dönüşle dönüyoruz Kıyamet bize Kıyamet bize Sen yinede merhamet et bize Merhamet et bize Merhamet et bize❤️‍🔥
Şiir
...yeniden
Bir deniz kenarında uzunca bir sessiz kalışa, yalnız ve kimsesiz bir geceye, gökyüzüne bakışa ve yeniden haya- ta dönüşe ihtiyacım var. ali bayam
1000Kitap