BayanOkur .

BayanOkur .
@bir_oku
^ 17 . 02 .19 ^
Onu bilmem ama sana, evine, vatanına, anasının bucağına dönen bir serseri gibi dönüyorum. Ne zaman evlenebiliriz? Ne zaman beni evine...Evime alırsın? Ne kadar çabuk olursa, o kadar iyi. Bir kere annem beni dünyaya getirdi, bir kere de sen, bambaşka bir dünyaya getiriyorsun..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En büyük sorunumuz, bardağın boş veya dolu tarafını görmezden çok,maalesef üzülürken bardağı kırmamız.Oysa bardak yeniden alınır ama "su" kolay bulunmuyor. Bardağın dolu tarafı elindekiler,boş kısmı ise dertlerin. Oysa su, sensin...
Edebiyat
Her Şey Seninle ...
Nabzım atıyorsa senin içindir . Nefes alıyorsam ciğerlerimde gezen sensindir , Koşuyorsam sanadır , Bakıyorsam sensindir karşımdaki , Öpüyorsam senindir o dudaklar , Açıyorsam kollarımı sana kanatlanmak içindir , Dinliyorsam eğer senin sözlerindir onlar , Konuşuyorsam senden kelamlardır ağzımdan çıkanlar , Okuyorsam senden birşeyler bulduğum içindir, Ve Yazıyorsam senin içindir her hece her harf, her işaret... #ikra
Şiir
Çenesiyle boynu arasındaki uzantıya bütün gezegenler sıralanabilirdi. Tanrı evreni yaratırken onun vücudundan kopya çektiği söylenirdi. Senfoni orkestrası gibi teni vardı, bütün kemanlar ağlardı. Omuz çukurları her ne kadar mezarlığı andırsa da aslında yeni doğan bir bebeğin yuvasıydı. ~₩~
Edebiyat