sema

sema
@biravare
sevgili dost, merhameti gördün mü?
Yönümüzü samimiyetle iyiliğe dönelim ve hayatlarımıza bir anlam verebilelim.
Sayfa 64·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kainatın canlanışı bende her seferinde bir hayret duygusu uyandırıyor. Bir bebeğin yürümeyi ve konuşmayı öğrenmesi, bir ağacın yeşermesi, bir insanın sevmesi... Böylesi zamanlarda hayatın tatlı bir oyun olduğunu düşünüyorum. Yaşamak, oyun oynamak ve şenliğe katılmakmış gibi geliyor. Çünkü oyun, canlı olmanın saf neşesini dışa vurur.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Dünyayı kendi gördükleri biçimde görmeyen, kendilerinden farklı düşünen insanları hainlikle, sapkınlıkla suçlayan kişiler, düşünce olgunluğu bakımından çocukluk evresinde takılıp kalmış olsalar gerektir.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Güzellik ve tecrübesi bizi kendimizden alır. Güzel şeylerle karşılaştığımızda dünyayla farklı bir ilişki içinde bulunduğumuzu hissederiz.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Kalan ancak Allah rızasıdır; ebedilik ancak Allah'ındır.
Sayfa 34·Kitabı okudu